Corona-virus:

Vær opmærksom på, at mange services og tilbud i Københavns Kommune fortsat er ændrede, lukkede eller gradvist ved at åbne. Læs mere på kk.dk/corona

Priser og Betaling

 

Sådan betaler du 

Pr. 1. oktober 2019 flyttes opkrævningen af betaling for mad til Koncernservice. Hvis du har betalt via PBS, skal du tilmelde din betaling igen, da den nuværende aftalte ophører. På den faktura, du modtager i starten af november 2019, vil der være de informationer du skal bruger for, at tilmede betalingen igen.

Hvis du har spørgsmål til din faktura og betaling, skal du kontakte Koncernservice på tlf. nr. 70 80 70 10. 

Har du spørgsmål til leveringen og bestillinger, skal du kontakte Madservice på tlf. nr. 38 27 42 60.

Betaling for maden sker bagud. Faktura udsendes i den første uge i efterfølgende måned. Din faktura sendes til din E-boks. Hvis du er fritaget for digital post, vil din faktura blive sendet med Post Nord, som B-brev.  Faktura dækker levering fra d. 1. til f.eks. d. 31. i en måned. Københavns kommunen har valgt, at betaling skal ske via din pension. For at vi kan gøre dette, skal du underskrive en fuldmagt. Hvis du ikke har modtaget en fuldmagt fra Visitationen, vil vi sende en med i din velkomstkuvert.  Hvis du ikke får pension, har du mulighed for, at tilmelde din faktura til Betalingsservice. Ved tilmelding til Betalingsservice skal du kontakte Koncernservice. Eller udsendes der et girokort.

Blanketten til betaling via pensionen, kan du finde under fuldmagt, til højre på siden.

Du kan se brevet fra Sundheds og Omsorgsforvaltningen her