Corona-virus:

Vær opmærksom på, at mange services og tilbud i Københavns Kommune fortsat er ændrede, lukkede eller gradvist ved at åbne. Læs mere på kk.dk/corona

Bestilling af mad

  • ""
  • ""
  • ""
  • ""
  • ""
Her kan du få information omkring bestilling af din maden
Bestilling/afbestiling af mad.
 
Når du startet i Københavns Madservicer, har du aftalt med Visitationen, hvilke dage du ønsker mad.
 
Sådan vælger du hvilken menu du vil bestille: 
På vores menuplan kan du vælge mellem fire hovedretter hver dag. Ud for hver af de dage, hvor vi har aftalt levering, sætter du kryds ved den hovedret, du ønsker. Med muligheden for at vælge mellem fire hovedretter ønsker vi, at imødekomme så manges ønsker som muligt. Vi håber derfor, at det er muligt for dig, at finde en menu, der passer til dine ønsker og behov. 
 
Når du vælger en hovedret, kan du også bestille dagens biret, som enten er en forret eller en dessert. Biretten kan kun bestilles sammen med en hovedret. Ønsker du biretten, skal du sætte X i menuplanen.
 

Hver dag har du desuden mulighed for, at bestille en række tilkøb, der altid leveres kold. Du har mulighed for at bestille en morgenmadspakke (til den følgende morgen)  og en madpakke. Derudover kan du bestille øllebrød, risengrød, frugtgrød, div supper. Vi tilbyder også råkost, fromage, dagens kage og energidrik. Alle tilkøb leveres kun sammen med en hovedret.

Du  kan også vælge, ikke at aflevere menuplane. Så vil du som udgangspunkt få leveret hovedret A, ældrekost, eller hovedret C, hvis du har brug for diabetes/hjertevenlig kost.  
 
Som noget nyt, har du mulighed for at bestille mad, hvis du har en anden visiteret ydelse fra Københavns Kommune. Læs mere om dette HER
 
Hvis du har ændringer til din levering:
Du kan altid ændre din bestilling. På hverdage skal du ringe mellen kl 9 og kl 11.30, og igen mellem 12.15 og 14.00, hvis du har ændringer til næste dags levering. Ændringer til weekend og mandag skal ske senest fredag inden kl. 14.00.  Fra den 12. november vil kontoret holde lukket om onsdagen.
Du kan ikke afbestille og bestille ekstra dage på menuplanen. 
Det vil sige, at det gælder ikke som en afbestilling, hvis du ikke sætter kryds i menuplanen. Ligeledes, hvis du krydser en menu af på dage, der ikke er en af de dage, hvor du har aftalt fast levering, bliver den ikke automatisk leveret.  Så skal du ringe til Københavns Madservicekontor på tlf. 38 27 42 60, så hjælper vi gerne med at få det rettet til.